Pentru vizitatori

Mentionez ca acesta nu este un ziar online, ci un blog de opinii personale .

vineri, 18 mai 2012

PRELUARE DE PE CALAFATUL.RO

BOMBA DE CAMPANIE

 
IN URMA CU APROXIMATIV O SAPTAMANA, MAI MULTE SITE-URI LOCALE AU AFISAT UNELE SONDAJE ELECTORALE, SUB PRETEXTUL CA S-AR FI REALIZAT LA CALAFAT.
DATE MASLUITE SI INTERPRETATE.
CA UN DEMERS PUR JURNALISTIC, PENTRU BUNA INFORMARE A CALAFETENILOR, SITE-UL CALAFATUL.RO A TRIMIS UN MAIL ACELEI FIRME RESPONSABILE CU SONDAJUL.-Mercury Research data Media-(dupa cum am citit)
DUPA CATEVA ZILE A VENIT SI REZULTATUL.
RASPUNSUL NORMAL, NU A EXISTAT SONDAJ FACUT DE ACEASTA FIRMA LA CALAFAT.
Daca aveti dubii, puteti contacta personal, aceasta agentie.
NE RECONFIRMAM ADEVARUL JURNALISTIC SI INFORMAREA CORECTA A CALAFETENILOR.
SI DE ASEMENEA REGRETAM CA ACEASTA CAMPANIE ELECTORALA DEBUTEAZA CU INTOXICARI SI INFLUENTE NEFASTE ASUPRA ELECTORATULUI LOCAL.


CALAFATUL.RO MEDIAZA PENTRU O CAMPANIE LOCALA CURATA LA CALAFAT.

Un comentariu:

  1. Prieteni ai mei calafeteni(in curand ciupercenari)
    Vam mintit si am furat cat am putut 4 ani,o fac si in aceste zile ramase si binenteles cu ajutorul vostru prieteni(fraieri care ma voteaza) o pot face si in urmatorii ani daca ma votati!!!!
    Asa cu bine stiti ca de fiecare data cand este un eveniment important(expirarea mandatului)eu sunt cel mai bun prieten al vostru.
    -strazi asfaltate(gauri astupate pe jumate)
    -teatru pt copiii(1 in 4 ani ca vine votarea)
    -am renovat punctele termice(pe jumatate dar siasta degeaba ca nui centrala)
    -vam promis ca va dau caldura(doua centrale la scoli,restu iesiti la alergat sa va nicalziti)
    -usa va fost deschisa la primarie(siasa nu ma gasiti cas plecat in vacanta)
    -vam facut centru civic(facut de traistaru)
    -am stiut sa cheltui bani putini(vacante,bani spalati)
    -de adelica vam scapat(al dracu ma parat la dna)
    -de furat nam furat(nu mult,discoteca la ciuperceni,vacanta si distractie pe bani publici etc.)
    Ce vreti mai mult de atat cetateni ai calafatului (in urmatorul mandat va fi municipiul ciuperceni) nustiu ceas mai putea face pt voi(pt mine),impreuna putem sa le rezolvam pe toate(dati bani ca ii cheltui io)

    RăspundețiȘtergere