Pentru vizitatori

Mentionez ca acesta nu este un ziar online, ci un blog de opinii personale .

miercuri, 6 octombrie 2010

BINE V-AM GASIT CALAFETENI

Aceasta este prima postare pe acest blog, drept pentru care ar trebui sa va si spun de ce am creat acest blog .

Foarte simplu .
Dupa 10 ani de "absenta" si spun asta intre ghilimele pentru ca intre timp am mai venit periodic in Calafat, m-am stabilit definitiv aici . Din pacate orasul nu mai este deloc asa cum l-am lasat . Este foarte schimbat si nu in bine .
Si cand spun orasul, nu ma refer strict la ceea ce vezi cu ochii atunci cand te plimbi pe strazi, cu toate ca lasa foarte mult de dorit, ci la ceea ce se intampla in oras incepand de la primarie in jos .Am incercat sa-mi dau seama cum de s-a ajuns aici, ce s-a intamplat de fapt, dar in loc sa ma lamuresc am mai facut un pas inapoi pe calea aflarii adevarului adevarat ! Foarte ciudat lucru lucru pentru un oras asa de mic, in care nu ar trebui sa existe asa de multe opinii la adresa unui singur lucru .Foarte ciudat ca desi traiesc in acelas spatiu nu au interese comune . Foarte ciudat ca nu reusesc sa se puna de acord .
Singurul lucru pe care am reusit sa-l inteleg este acela ca exista doua tabere : cei buni si cei rai .
Voi incerca sa aflu care sunt unii si care sunt ceilalti si va voi spune si voua .
Pana atunci, dupa cum am vazut eu ca stau lucrurile in orasul nostru, "dormiti linistiti" pentru ca autoritatile vegheaza la bunul mers al lucrurilor !

Niciun comentariu: