Pentru vizitatori

Mentionez ca acesta nu este un ziar online, ci un blog de opinii personale .

joi, 7 octombrie 2010

Ne meritam soarta

Spun asta pentru ca am citit cateva articole in ziarul Realitatea Dunareana si am avt proasta inspiratie sa citesc si comentariile postate de "ilustrii " nostrii concetateni .
Nu am cuvinte sa-mi exprim uimirea, cata prostie si incultura zace in unii oameni, care vor sa se faca si ei auziti si nu stiu cum .
Domnilor acestea sunt generate de lipsa de opinie si argumente .
Auzi ineptii : sa plece la tara cei din Mogador !
Pentru voi astia care scrieti lucrurile astea :SA VA FIE RUSINE , SI VOI SUNTETI AIA CARE TREBUIE SA PLECATI PENTRU CA NE FACETI ORASUL DE RAS !
Familia mea este in Calafat de 6 generatii, si refuz sa cred ca orasul asta a dat nastere la atatia oameni fara nici o valoare .
Cum e turcul si pistolul !
Daca voi sunteti asa, ce pretentie mai aveti de la conducatorii vostrii .
Spun ai vostrii pentru ca eu nu i-am votat si mi-e rusine cu iei .

Un comentariu:

  1. Bine ati revenit in Calafat! Felicitari pentru deschiderea noului blog.

    PS Interesant sloganul si descriere despre dvs.

    Succes!

    RăspundețiȘtergere