Pentru vizitatori

Mentionez ca acesta nu este un ziar online, ci un blog de opinii personale .

joi, 7 octombrie 2010

Cum sa amestecam culorile

Cum sa amestecam culorileastfel incat sa iasa si ceva frumos, asta era de fapt dilema mea .
La o prima vedere lucrurile par simple, amestecam galben cu portocaliu si ar trebui sa ne iasa tot un portocaliu dar mai deschis putin . Din pacate la noi nu a iesit deloc asa, ba chiar a iesit o culoare foarte neplacuta la vedere, care popular este numita(scuze pentru exprimare) cacaniu .
Sincer mi-a displacut atat de mult aspectul incat nu am incercat sa vad si ce miros are acest amestec, pentru ca mi-am amintit de o veche zicala romaneasca, care spune ca "lucru amestecat, pute a c...." .
Si totusi cele doua culori s-au amestecat de buna voie acum 2 ani, au sarit una in bratele celeilalte si sau contopit, si-au jurat iubire vesnica, si sprijin si devotament deplin .
Dar oare de ce au facut asta si nu si-au pastrat fiecare identitatea ?
Va spun eu dragii mei .
Pentru ca sunt doua culori sterse, doua culori fara personalitate si fara nici o sansa de reusita !
Galbenul este palid, cu toate ca privit dintr-un anumit unghi are reflexe roscate, este stangaci si moale ca o mamaliga a carei culoare a imprimutat-o .
Portocaliul este putin aprins de dorinta derinta de a iesi in fata, de tendinta de a calca totul in picioare pentru a mai prinde ceva consistenta .
Dar oare va dura povestea lor de dragoste ?
Nu. Deja s-a incheiat .
Si cum era de asteptat nu s-a incheiet intr-un mod tocmai civilizat si onorabil, pentru ca - nu-i poti cere omului ce nu poate da .
Acum ce mai putem face ? Cu siguranta trebuie sa mai asteptam 2 ani.
Dar spre binele nostru o sa asteptam cu maninile-n san ?
Eu sper ca nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu