Pentru vizitatori

Mentionez ca acesta nu este un ziar online, ci un blog de opinii personale .

miercuri, 6 octombrie 2010

Scrisoare

Va scriu in apararea lui Mircica, si va rog sa ma credeti ca nu este un baiat asa de rau precum pare, sau precum vorbesc oamenii .Daca a gresit va rog sa ma credeti ca nu a facut-o cu buna stiinta .
Noi suntem oameni de la tara, si nu am avut aspiratii asa de inalte. Copilul nostru a fost padurar si s-a descurcat foarte bine, dar sa fie primar!!!... este foarte mult pentru el si nu face fata.
De vina sa stiti ca sunt copii cei mari care l-au luat de acasa, l-au amagit , l-au impins si sprijinit sa devina primar ca sa se foloseasca de el, iar acum i-l lasa in voia sortii.
Baiatul ala mai mare Adelica, care sta de mult pe acolo pe la primarie si nu a reusit niciodata sa fie primar l-a amagit pe copilul meu ca-l ajuta, ca-l imvata, dar ca un sarpe ce-mi este, dupa ce si-a facut interesul cu el, acum i-l arata cu degetul ca nu este bine ce face, ca sa iasa el bine . Va rog sa nu-l credeti pe baiatul acela caci este un mincinos si vrea sa-si faca interesul lui.....al meu macar nu stie ce face !
Este al meu dar nu am ce sa fac .
Acesta este adevarul. Trebuie sa-ti pui petecul dupa cum este sacul. Auzi sa fie Mircica primar!
Nu stiu cum v-au inselat dar stati cu ochii pe ei, si cu nuiaua daca este nevoie, caci va maninca banii si va mai fac si de ras.
Si mai aveti grije si la nepotul lui ...ala care este popa de se tot invarte si el pe la primarie caci este si alaaaa tot ca el .
Va multumesc anticipat pt. ca nu-l ve-ti izgoni cu pietre di primarie.
Trimiteti-l la padure, ca de, aia stie sa faca, iar pe sarpele ala de Adelica, sa faca boltari in valea trenului unde cica are el firma . Dar eu cred ca a gasin niscavai comori pe acolo, ca boltari nu prea mai vinde dar s-a umplut de bani de cand e pe la primarie .
Aduceti pe cine vreti voi in locul lor, dar macar aveti grije ca de data asta sa fie din aia care sa aiba ce sa caute acolo , ca de, tot voua va este greu.

Va doresc succes

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu